Thursday, 18 September 2008

If you want to fuck have sex

The very least that you must do is to strip, that’s assuming that you already have a willing partner. Thereafter, you must get into the mood. The guy must be hard aroused while the girl must be wet well lubricated. Otherwise, things might get complicated.

Assuming that you got that right to that stage, the guy has to make sure he thrust it at the right hole entrance. Wouldn’t want to end up in another sodomy case, would we? Then, when you want to cum reach orgasm, you must keep fucking thrusting for at least a few minutes before it happens.

It freaking takes time…

Now, how easy do you think one can change fuck screw the govt?

35 comments:

Lil' Ms Pinky said...

It's pretty easy especially when the govt is so well lubricated already! :)

Edi神 said...

a very good erotic story...

ZWET changing profesion?

Maxforce said...

I thought its the other way round? :P

whoalse said...

nice metaphor you have there, zewt! LoL PR needs to make the right entrance and cum at the right time!

flaminglambo said...

AAAARRGGGHH Zewt! I'm aroused now fucker. How now? How?! Show me the fanny! Show me the fannyyyyy!!!

CK said...

hahahaha.......... no wonder your blog has so visitors, me included!!!!

but i tend to agree with max, it's other way round right? we are being screwed. and not there's another fcuker who want to screw us and try to foreplay us but hmm.... no orgasm yet......

Huei said...

hahhahaha very interesting post! i like the crossed out version better! =P

cant wait for orgasm..but do enjoy the process of "coincidences" happening as a sign of good thrusting! whahahahha =P

HopefulPessimist said...

Damn funny!

Orgasm anyone?

Aphrodite said...

lol...nice story...:) screwed up govt. aye...hearing a lot abt tht these days...:(

Aphrodite said...
This comment has been removed by the author.
pinknpurplelizard said...

NOOOOOOOOOO..... I'd rather take a vow of chastity that to hump something so dirty (I mean the gov). I'd prefer to mess with them. The proximity needed to hump someone is too close for comfort. Ew...

Yes... I prefer mind games. Muahaha...

The Pisces Man said...

Hahaha... funny.

The next time I'm reading it, I'd read those words that you had struck off :0

With regards to the sodomy case, I just posted a new entry on that matter in my blog (although lightly and briefly referring to it).

H.C. Tan said...

ok..got your point. lol

Akira said...

Zewt,

That's one hell of a sex edu.

the Constantly Dramatic One said...

I'm fasssting! It's a holy month Zewt!! Cease these erotic talks.

And then resumed in full force after Ramadhan ;-p

Manal said...

Err...can u handle the thrust, i mean the truth?

Hor ny Ang Moh said...

Aiyah! Changing the gov is different from pokeing lah! Pokeing u just need a cock & a hole to poke! Changing gov u need many cocks & holes & all the pokeing must be done at the same time! So of cause very difficult! Especially after 'erection' time!
So if u do want to change the gov please do it during 'erection' time then mass pokeing is possible!
Have a very nice day!

Taxy Driver said...

What do you mean exactly by "f*** the government"? Gotta be specific. Because its pretty easy to answer "Take a pick of your favourite ministers."

Faisal Admar said...

Exactly! Do they know how hard to f**k ass? Lubricate well and yes not to forget strip off the cloth! Instead of blaming the one who fu*ks why don't blame the one who open his ass wide? We will see how far that fellow can go... if the opposition leader be the PM I hope he won't be scare to death and run to other country :)

iNi DunIakU said...

eww... never knoe bout this.. arigato for da special lesson

Kenny Ng said...

They are screwing themselves what.

J.T. said...

I think the government has been doing a lot of 'hand jobs'. No need for us to screw them. They are doing good on messing up their own bodies and minds. Have they gone blind? (that is the myth when one pleasures one self excessively).

WY Kam 甘永元 said...

zewt...AIG = american insurance group right?

JenniJane said...

great post!

kyh said...

good analogy! i think the BN is so chickened to get thrusted now... heh...

littlepolaris said...

When I saw the 1st sentence... I was like wow! and then... ahahaha oh my. So 'cum' already? still no news ler.

Mcmercedez said...

Very easy one.. Make a statement and end up in ISA.. When you're there, it means you've tried to screw the govt ass.. hehe..

"Joe" who is constantly craving said...

hahaha one of ur most foul mouthed post but the clearest statement

zewt said...

Lil' Ms Pinky - hahaha... true. but dont put in first. tease a bit. else, might kena premature ejact.

Edi - once in a while... have to ler.

Maxforce - not this scenario.

whoalse - precisely... it's all about the timing to make a new baby... i mean govt hehe...

flaminglambo - your wifeee.... your wifeeee... :P

CK - not in this scenario... not in this notion... hehe. orgasm... cumming lor... sure of it hehe...

huei - yup... toooooo many co-incidences... all co-incidences... and ppl still say he is bluffing... sigh.

zewt said...

hopefulpessimist - wah... everyone!

Aphrodite - but now, let's screw them! hehe.

pinknpurplelizard - mind games... good for foreplay haha.

the pisces man - too light, too subtle... need more clarity hehe...

H.C. Tan - you sure did :)

the constantly dramatic one - hahahaha... aidilfitri... full force ke?

zewt said...

Akira - ahahahaha... you guys are wonderful student.

Manal - thrust can... truth... also can. hehe.

hor ny ang moh - mass pokeing during erection time... lol lol lol....

taxy driver - now, let's not get that intimate.

faisal admar - why u need to run... your ass widely open? hahahahahaha....

iNi DunlakU - hello there. always a pleasure to educate :)

Kenny Ng - that's good news isnt it?

zewt said...

J.T. - faint... faint... hahahahahahahaha...

WY Kam - yup... i got it wrong there.

JenniJane - hehe...

kyh - unchicken them hahahaha...

littlepolaris - not yet cum... maybe one more month. sure has a lot of stamina to thrust for so long.

McMercedez - hahaha... i wonder if any of us will.

constantly craving joe - sometimes, a message needs such delivery.

SLACKER said...

great post! love the metaphor... however i'm sure the gov is doing all the pokeing at the moment... and i agree with horny amoh... if we wanna fuck barisan najis... the best time would be during 'erection' time...

jam said...

It is only government that screws us, not the other way!

zewt said...

SLACKER - yo, how have u been? cant wait for the next erection. need viagra now.

jam - it can happen if the timing is right.